FortiCare

Система безпеки Fortinet Security Fabric, компанії Fortinet, забезпечує розгортання, ефективну роботу Вашого обладнання та допоможе забезпечити безперервність Вашого бізнесу. Служби FortiCare легко адаптуються до особливостей Вашого розгортання та операційних вимог незалежно від розміру організації.

Служба FortiCare для пристроїв забезпечує роботу служб підтримки, призначених для оновлення мікропрограмного забезпечення, надання технічної підтримки та підписок FortiGuard, на базі яких реалізуються динамічні політики. Існує два рівня: цілодобова підтримка 7 днів на тиждень та розширене обслуговування за участі інженерів (ASE). На рівні ASE заявкам присвоюється більш високий статус, що прискорює їх обробку та рішення проблем.)

Професійні послуги – в межах реалізації Вашого проекту, підборі кадрів та плануванні інших ініціатив візьмуть участь технічні спеціалісти Fortinet. Обслуговування надається як дистанційно, так і за місцем розташування.

Premium RMA – компанія Fortinet пропонує різноманітні варіанти вирішення проблеми заміни несправного обладнання. Ви можете запланувати постачання обладнання за чьотирьохгодинний період. Якщо існує потреба заміни фізичного пристрою на інше, оберіть чьотирьохгодинне постачання з можливою участю інженеру. Якщо Ви принйяли рішення щодо самостійної утилізациії обладнання, скористуйтесь послугою безпечного повернення.