Послуга Cisco SMARTnet надає власникам наступні можливості:
• Цілодобовий доступ до спеціалістів центру технічної подтримки Cisco
(Cisco TAC) з будь-якої точки світу.
• Доступ до широкої бази знань та інструментів інтернет-порталу Cisco.com для
отримання технічної інформації та керування запитами на обслуговування.
• Постійна підтримка ліцензійних операційних систем Cisco для
підтримуваних продуктів Cisco. Підтримка включає доступ до поточних
та до основних версій ПЗ, на яке розповсюджується ліцензія.
• Для потреб критично важливих мереж передбачена
можливість упереджувальної заміни обладнання. В залежності від вподобань
замовника та типу договору можлива заміна обладнання на наступний
робочий день, також передбачена додаткова послуга привілейованного
обслуговування з заміною протягом 2 або 4 годин.
• Превентивна діагностика та розсилка повідомлень в режимі реального часу
для окремих пристроїв з функцією Smart Call Home.
Оновлений перелік продуктів наведено на web-странице Smart Call
• Послуга виїзду інженера Cisco на місце експлуатації обладнання для заміни
компонентів надається додатково при придбанні пакету Cisco
SMARTnet Onsite. При обслуговуванні з виїздом на місце експлуатації інженер
Cisco застосовує свій досвід та практичні знання технологій Cisco для забезпечення
максимально ефективної роботи мережі.
За більш детальною інформацією звертайтесь до наших фахівців!