Послуги для гарантійного та не гарантійного обладнання

Компанія ATINUM партнер офіційних сервісних центрів провідник IT виробників світу, серед яких:
Apple, APC, Asus, Acer, Canon, Cisco, Dell, Epson, Grandstream, HPE, HP Inc, Hikvision, Intel, Jabra, Kingston, Lenovo, LG, QNAP, Samsung, Sony, Sven, Seagate, Synology, Transcend, Ubiquiti, WD, Xerox.

Для наших клієнтів ми надаємо послуги з попредньої діагностики та безкоштовної логістики до авторизованого сервісного центру пошкодженого (гарантійного або не гарантійного) обладнання та адресну доставку відремонтованого обладнання безпосередньо власнику. В разі можливості, на період ремонту надається підмінне обладнання аналогічного функціоналу. Щодо особливо критичного обладнання наших замовників діємо максимально оперативно, адже дуже добре розуміємо його надзвичайно важливу роль у бізнес процесах, та зі свого боку лобіюємо більш пріоритетну діагностику несправного обладнання та, відповідно, терміновий (але не менш якісний) ремонт. В особливих ситуаціях забезпечуємо виїзд сервісного інженера до критичного обладнання.

Наша компанія пропонує цілий спектр розширених сервісних пакетів, різного рівня критичності та часу реагування і відповідно відновлення важливої інфраструктури.

Наприклад розширені пакети сервісної підтримки HP Care Pack 24/7 для обслуговування критичного обладнання HPe (моніторинг систем в режимі 24×7, швидка діагностика, автоматичному створенню заявок та керування відправленням запчастин, завдяки чому процес підтримки інфраструктури стає набагато простішим) та HP Ink (містять послуги з транспортування, відстеження та відновлення, обслуговування за місцем розташування, послуги збереження несправних носіїв, послуги відновлення після збоїв, послуги з заміни принтерів на місті та на наступний робочий день). Сервіси Cisco SMARTnet та Fortinet FortiCare відповідно розширюють не тільки гарантійний період ремонту обладнання, але й надають розширені рівні підтримки програмного забезпечення та розширення базового функціоналу обладнання.

Використовуючи розширені сервісні пакети Ви отримуєте гарантовані виробником послуги, які допоможуть ефективній та стабільній роботі Вашого підприємства, забезпечивши максимально ефективну роботу IT інфраструктури та збільшивши функціональну ефективність рішення перш за все.

Також наша компанія має статус Intel® Technology Provider рівня Gold тож для продукції Intel реалізуємо сервіс розширеної програми гарантійної заміни (AWR) згідно якої компанія Intel постачає продукцію на заміну або запчастини до обладнання не очікуючи повернення дефектних компонентів.

Співпрацюючи з нами Ви отримуєте надійного партнера, з досить гнучким підходом до кожного випадку – адже ми розуміємо потреби Вашого бізнесу мають індивідуальні особливості, та прикладає максимум зусиль для надання якісного, оперативного та зручного сервісу!

Більш детально отримати інформацію щодо функціоналу та можливостей розширеної сервісної підтримки Ви можете звернувшись до нашої компанії.
Базова технічна інформація доступна за відповідними посиланнями наведеними нижче
HPe Care Pack
https://support.hpe.com/hpesc/public/home

HP Care Pack
https://www8.hp.com/ru/ru/services/enterprise/care-pack.html

Cisco SMARTnet
https://www.cisco.com/c/dam/global/ru_ua/assets/downloads/cisco_smartnet_manual.pdf